Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 31 octombrie 2009

cateva lucruri despre mine. unele sunt chiar adevarate…am zis UNELE, nu chiar toate..:)

http://www.acvaria.com/astro-zodia_fecioara.php?p=astrologie

Read Full Post »

El: ce faci?  

Ea: stau pe pieptul tau.

El: pai numai sta ca ma doare…te apesi pe inima mea..

Ea: credeam ca iubirea mea nu este atat de grea..credeam ca este usora si ca te duce spre o lume numai a ta.

El: este grea….pentru ca este prea mare….

El:stii…nu trebuia sa fie asa…nu trebuia sa fie asa mare…imi este greu sa iti spun ceva…desi e doar un cuvant, tot mi-e greu…(suspina si se intoarce cu spatele la ea)

Ea: spune-mi! vorbeste-mi! nu te mai ascunde dupa cortina….

El: ma ascund pentru ca mi-e greu….

Ea: taci!!!! si zi-mi o data!

El:……ihhhh……un singur cuvant, da?

Ea: da, numai spune-mi-l, te rog…!!!

El: ADIO!

Ea: adio?de ce?

El: adio si atat.(se intoarce spre ea, o ia in brate, o strange cu putere, o saruta dupa care se imbraca si iese pe usa)

Ea: dar..dar.. te iubesc…..

El: si eu, dar nu lafel de mult ca tine….

Ea: esti un fricos!

El: stiu, deaceea fug de tine si iubirea ta…

tranteste usa si iese din curte.ea ramane singura in pat, uitandu-se pe tavan. In winamp era doar o singura melodie….melodia lor…..ea incepe sa planga si incepe sa se gandeasca la toate clipele frumoase petrecute cu el….ia telefonul in mana si ii scrie un mesaj:  „pentru ultima data te rog sa te intorci la mine si sa imi spui ca ma  iubesti. vreau sa ma iei in brate si sa imi zici ca nu am facut nimic sa merit asta”. dupa 5 minute primeste mesaj de la EL:  „tot ce ai facut este doar simplu fapt ca ma iubesti prea mult, iar eu nu merit asta.nu vin la tine….lasa-ma asa cum o sa te las si eu….”……ea citeste mesajul de 10 ori.nu dureaza mult si adoare….acum este in lumea viselor..in lumea ei…..

 

Read Full Post »